**Satın Alma Faturasında** İade İşlemi Girilmemiş Satırlar Var Uyarısı
İade fişleri girilirken, iade tipi seçeneğine göre aşağıdaki kurallara uygun giriş yapılmalıdır. İade fişleri girilirken, iade tipi seçeneğine göre kurallar değişir.
Satın alma İade Fişi İşlem Adımları:
İşlemlerin doğru ve hatasız bir şekilde tamamlanabilmesi için, iade sürecinin doğrudan ilgili satın alma faturası üzerinde sağ tıklanarak ‘İade Et’ seçeneği ile başlatılması önerilmektedir. Ayrıca iade faturasında ambar seçiminin, ilgili stoğun bulunduğu ambar olmasına dikkat etmek gerekmektedir.
Satış iade fişlerinden farklı olarak, satın alma iade işleminin gerçekleşebilmesi için, iade edilmek istenen satın alma faturasının içerisinde yer alan 'Belge No.' alanı ile fiş numarası birebir aynı olmalıdır.
Eğer ilgili iade fişinin tarihi, onay tarihinden önce ise ya da başka herhangi bir sebeple "Belge No." alanı düzenlenemiyorsa, https://talep.opakim.com.tr/ adresi üzerinden ilgili fiş numarası belirtilerek Bilgi İşlem biriminden destek talep edilmelidir.
NOT:
-156 No’lu firmada iade faturası fişlerinde tanımlı alanlar zorunlu hale getirilmiştir.
- İade fişlerinin Connect üzerinden iletilememesi durumunda, kullanıcıların Connect çalışma alanında 'Güncelleme Sihirbazı'nı Bilgi İşlem desteğiyle çalıştırmaları gerekmektedir.