Talep Sistemi Isleyis Kuralları
· Yeni adresimiz http://talep.opakim.com.tr/ olmuştur.
· Internet erişimi sağlanan her cihazdan ve ofis içi ofis dışı ( Tablet, akıllı telefon ve bilgisayarlar ) sisteme erişilip talep açılabilir hale getirilmiştir.
· Talep sisteminde uygulancak kurallar ve işleyiş aşağıdadır,
Senaryo 1:
Talep Destek Firmaları haricinde çözülürse; (Bilgi İşlem Personeli)
1. Adım : Bilgi işlem ile ilgili bütün talepler kesinlikle talep sisteminden açılacaktır.
- Talep açılırken doldurulması gereken zorunlu alanlar doldurulmalıdır.
(Yeni ekranında kişi veya Firma bazlı seçim yoktur, Tek talep giriş ekranından talepleriniz gerçekleştirebilirsiniz.)
2. Adım : Bilgi işleme açılan talepler analiz edilir.
3. Adım : Bilgi İşlem Personeli tarafından ilgili işlem çözümlenir, İşlem sonucu cevap olarak kullanıcıya iletilir.
- Kullanıcı işlemin çözümüne onay verirse 5. Adıma ilerler.
4. Adım : Eğer Talebi tamamlamak için kullanıcı bilgisayarına bağlantı gerekiyorsa
- Kullanıcı ile iletişime geçilir.
- Kullanıcının bilgisayarına Teamviewer bağlantı program erişim sağlanır.
- İşlem tamamlanır.
5. Adım : Talep açan kullanıcı talebinin durumunu çözüldü olarak kapatır.
Senaryo 2:
Talep hizmet alınan firmalar ile birlikte çözülecekse ( Infodrom Yazılım, Motto Yazılım, Erd Bilişim, Canon Kopitek )
1. Adım : Senaryo 1 ile aynı,
2. Adım : Senaryo 1 ile aynı,
3. Adım : Senaryo 1 ile aynı
4. Adım : Talep bilgi işlem tarafından ilgili destek firmasına iletilir.
- İlgili destek firması kullanıcı ile iletişime geçer
- İlgili destek firması kullanıcının bilgisayarına Teamviewer bağlantı program erişim sağlanır.
- İşlem tamamlanır.
5. Adım : Talep açan kullanıcı talebinin durumunu çözüldü olarak kapatır.